خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج:

برخی برای خودنمایی کشف حجاب می‌کنند / زبان تذکر باید زبان نرمی باشد /کسانی که پوشش کامل ندارند، بی‌دین نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۰۳

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمی‌توانیم بگوییم کسانی که پوشش کامل ندارند بی‌دین هستند.

"محمد غفاری زاده" در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج افزود: باتوجه به مشکلات و مُعضلاتی که در سال گذشته در کشور رخ داد به هیچ عنوان نمی‌توانیم به کسانی که پوشش کاملی ندارند بگوییم بی دین هستند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد که پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند، اینها غافل از احکام دینی و ضرورت معنوی هستند، اظهار داشت: برخی هم از روی حس خودنمایی این کار را مرتکب می‌شوند و البته بعضا نگاه‌های غیر خیرخواهانه ای هم پشت این قضیه در بیرون از کشور وجود دارد.

زبان تذکر باید زبان نرمی باشد

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با تاکید براینکه دست‌هایی پشت پرده‌ در کار است تا بی پوششی و شُل حجابی را در جامعه‌ ترویج کند، خاطرنشان کرد: باید برخی مشکلات مثل عرضه لباس‌های مناسب در جامعه رایج شود.

غفاری زاده با بیان اینکه همه مؤمنان در یک جامعه دینی نسبت به همدیگر مسئول هستند، یادآورشد: تذکر نرم لسانی و زبانی حداقل وظیفه ما در یک جامعه اسلامی است.

وی تاکیدکرد که هیچ‌کسی حق ندارد امنیت روانی جامعه را مخدوش بکند و همه شهروندان در یک جامعه اسلامی باید به حق همدیگر احترام گذاشته و قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: راهکار برخی از این معضلات را می‌توان کارهای فرهنگی و گفت و گو دانست و البته با توجه به شرایط موجود باید این موضوع انجام شود بطوری که هم جنبه بازدارندگی و هم جنبه رفع و دفع داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز