خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار آذربایجان شرقی؛

علیرضا توری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بستان‌آباد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۲۹

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، علیرضا توری به سمت سرپرست فرمانداری بستان‌آباد منصوب و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، علیرضا توری متولد 1354 در هشترود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات دفاعی استراتژیک است. وی 25 سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف مدیریتی سپاه را در کارنامه اجرایی خود دارد و پیش از این به مدت 15 ماه سمت فرمانداری هشترود را بر عهده داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر در دوران طلایی پیشرو، حرکت در مسیر نظام و ولایت تنها در زبان کافی نیست و باید همه اقدامات و تصمیمات وجهت گیری‌ها در این راستا باشد.

تراب محمدی گفت: بدنه دولت همگام با شخص اول دولت تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم را سرلوحه خود قرار داده و برای خدمت به مردم ساعت اداری و غیراداری و شب و روز نمی‌شناسد.

وی، رویکرد دولت برای اتمام پروژه‌های قدیمی و نیمه‌تمام را برای حل مشکلات قدیمی و انباشته شده از دولت‌های قبل یادآور شد و افزود: پروژه‌های نیمه‌کاره بخش عظیمی از سرمایه کشور را معطل کرده و امید مردم را هم نشانه گرفته بود که دولت سیزدهم تلاش می‌کند قبل از تعریف پروژه جدید نسبت به تکمیل آنها اقدام کند.

محمدی، حذف رانت و روابط ناسالم اداری و عمل به وعده‌های دولت در همه زمینه‌ها را از جمله اولویت‌های مسئولان استانی و درخواست‌های مردم از فرمانداران دانست که مدیریت استان نیز دنبال تحقق آنها است.

وی در ادامه با برشمردن برخی از ظرفیت‌های شهرستان بستان‌آباد گفت: بخش گردشگری و معدنی از جمله ظرفیت‌های بالقوه منطقه در جهت توسعه است که باید مدیریت جدید با جدیت برای شکوفایی بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت معادن شهرستان تلاش کنند.

در پایان این مراسم علیرضا توری به‌عنوان سرپرست فرمانداری بستان‌آباد معرفی و از تلاش‌های ۱۵ماهه ابوالفضل پاشایی در سمت فرمانداری این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز