خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

رسیدگی به پرونده بیش از ۱۳۰۰ مصدوم حوادث کار در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۶۸۸

مدیر کل پزشک قانونی آذربایجان غربی میزان مراجعه مصدومین حوادث کار در سال گذشته به پزشک قانونی استان را یک هزار و ۳۹۱ نفر عنوان کرد.

موسی ادیب فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا, بیان کرد: میزان مراجعه مصدومین حوادث کار به پزشکی قانونی طی  سال گذشته یک هزار و ۳۹۱ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه، همچنین در ۲ ماهه اول سال جاری ۲۳۲ مورد  مراجعه مصدومین کار در استان وجود داشت گفت: همچنین در این مدت  ۳ نفر هم در پی حوادث ناشی از کار فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۶۸۵ نفر در استان بر اثر حوادث فوت کردند گفت: از این تعداد ۴۶ نفر بر اثر غرق شدگی، ۲۰ نفر برق گرفتگی، ۷۵ نفر بر اثر سوختگی و ۳۰ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

ادیب فر در خصوص درخواست صدور مجوز سقط جنین در استان گفت: طی سال گذشته ۲۹۳ مورد درخواست سقط جنین در استان وجود داشته که از این تعداد مجوز سقط جنین برای ۲۴۸ مورد صادر شده است.

ادیب فر همچنین با بیان اینکه ۳۹۴ نفر طی سال گذشته در استان بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند گفت: از این تعداد ۲۱ نفر در تصادفات درون شهری،۷۱ نفر نیز تصادفات راه روستایی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز