خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

نسل منافقان در حال انقراض است / تلاش قانونی برای بازگرداندن منافقان به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۴۳۷

امام جمعه قزوین گفت: ما می‌خواهیم با همت حقوقی و قانونی دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی منافقان را به این مملکت برگردانیم تا آن‌ها سزای عمل خود را ببینند که چندین هزار نفر را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، البته نسل منافقان در حال انقراض است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، گفت: عزیزان دستگاه قضا بیشترین نقش را در افزایش امید در مردم داشته و دارند و اگر خدای ناخواسته در این حوزه خلافی صورت بگیرد، به امید مردم آسیب جدی می‌رساند، ما به این عزیزان خداقوت عرض می‌کنیم و اعتقاد داریم کسانی که امروز در این استان آن‌ها را در دستگاه قضا می‌بینیم با صمیمت و جدیت برای خدا این فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسا را انجام می‌دهند.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: عید قربان را در پیش داریم، در عید قربان حضرت ابراهیم (ع) آماده شد فرزندی را که با دعا و درخواست در سنین کهولت از خدا گرفته بود، در راه خدا قربانی کند، اگر دنبال هوا و هوس نباشیم همه چیزمان را در راه خدا قرار می‌دهیم، این کجا و آن کجا که آدم بخواهد پیرو هوا و هوس فرزندش شود، چقدر این دو با هم تفاوت دارند.

وی یادآور شد: امیدواریم نماز عید قربان را با شکوه هر چه تمام‌تر و به صورت یکپارچه برگزار کنیم، همه همت کنیم، مساجد، ائمه جماعات، فضای مجازی، رسانه‌های استانی و همه همت کنیم یک نماز عید قربان باشکوه را در مسجدالنبی (ص) داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همان‌هایی که قبلاً منافقان را مهمان کرده و از آن‌ها پذیرایی می‌کردند، امروز در هماهنگی با جمهوری اسلامی به بساط منافقان حمله کردند، برخی از آن‌ها کشته شدند و برخی از آن‌ها نیز دستگیر شدند، این راه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این شرایط را در دنیا پیدا کرده‌ایم و قدرت یافته‌ایم، در انتخابات سال 88 حضور مردم در انتخابات به گونه‌ای بود که ایران فوق‌العاده در دنیا قدرتمند شد، این به‌خاطر حضور حداکثری مردم بود اما فتنه‌گران آمدند این پیروزی بزرگ را با آن فتنه سال 88 به کام ملت ما تلخ کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز