خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از یک‌هزار خرده فروش مخدر و معتاد متجاهر در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۲۸

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از یک‌هزار نفر در حوزه خرده فروشی مواد مخدر و معتادان متجاهر دستگیر شدند و فروشندگان مواد مخدر هم به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جمال حسینی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان گفت: در سه ماه ابتدایی امسال میزان مواد مخدر کشف شده با افزایش 100 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک تن و 100 کیلوگرم بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش برخی جرایم مانند سرقت تاثیرگذار است و باتوجه به اهمیت موضوع، یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه به مواد مخدر قرار دارد، ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر است.

وی ادامه داد: معتادان متجاهر بعد از دستگیری برای درمان به کمپ‌ها فرستاده می‌شوند که کمپ ماده 16 در این راستا راه‌اندازی شده است.

این مسئول بیان کرد: باید توجه داشت که آسیب‌های مواد مخدر جنبه اجتماعی دارد و از این رو ورود گروه‌های مردمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اهمیت داشته و به موفقیت آن کمک قابل توجهی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز