خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در آذربایجان غربی:

مرز رازی یکی از پایانه‌های راهبردی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۰۰

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مرز رازی یکی از پایانه‌های راهبردی کشور است، گفت: سیاست‌های دولت سیزدهم اصلاح وضعیت پایانه‌ها و گمرکات کشور است.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه خوی در جمع خبرنگاران هدف از سفر به آذربایجان غربی را بررسی آخرین وضعیت پروژه های وزارت راه و شهرسازی، مسکن نهضت ملی، تامین زمین، تمامی بخش های که در حوزه ساخت مسکن، تغییر کاربری ها،الحاق به محدوده عنوان کرد. 

بذر پاش به افتتاح پایانه مرزی رازی اشاره کرد و گفت: مرز رازی یکی از پایانه های راهبردی کشور است.

 وی ادامه داد: بنده به عنوان رییس کمسیون مشترک ایران ترکیه مسئولیت توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور  را به عهده دارم.

رئیس کمسیون مشترک ایران و ترکیه تصریح کرد: در پایانه‌های مرزی با یک عقب ماندگی چند ساله روبرو هستیم که یکی از سیاست های دولت سیزدهم اصلاح وضعیت پایانه ها و گمرکات است.

بذر پاش با بیان اینکه، هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی توسعه زیر ساخت‌ها اصلی  پایانه‌های مرزی است گفت: در صدد هستیم ترخیص کالا و بار در پایانه‌ها را به حداقل برسانیم.

وی در خاتمه افزود: در تلاش هستیم در دور جدید دولت اردوغان کمسیون مشترک ایران و ترکیه را مجددا راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز