خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضایی گلستان:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۹۴

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضایی گلستان گفت: ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته قوه قضاییه اجرا می شود و ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضاییه صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.

به گزارش ایلنای گلستان، احمد جعفری اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسئولان در نمازجمعه و دیدار با علما و روحانیون از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در هفته قوه قضاییه است.

وی افزود: حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش‌ها برای کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل، افتتاح مجتمع ویژه خانواده در گرگان، برپایی میزخدمت در مصلا‌های نماز جمعه و آغاز به کار مشاوران ویژه خانواده برای کمک به سازش بین زوجین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضاییه، مسئولان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه با حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از فعالیت‌های و تمهیدات اخذ شده برای بهبود خدمت رسانی به مردم می‌گویند و به پرسش‌های تلفنی و پیامکی آن‌ها پاسخ می‌دهند.

کارکنان دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در اولین برنامه در اولین روز این قوه با حضور در آستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان، مزار شهدا به ویژه شهدای دستگاه قضایی و شهدای مبارزه با موادمخدر را عطرافشانی و گلباران کردند این مراسم در سایر شهرستانهای استان نیز برگزار شد.

یکم تا هفتم تیر هر سال، به مناسبت گرامیداشت معمار دستگاه قضایی شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز