خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر همدان:

جهانی شدن هگمتانه به گردشگری شهر همدان رونق می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۱۳

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، اقتصادی و گردشگری شورای شهر همدان جهانی شدن تپه هگمتانه را یک مطالبه جدی و حق پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین دانست و گفت: این مهم گردشگری همدان را رونق و تحول می‌بخشد.

به گزارش ایلنا از همدان، حمید بادامی نجات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت جهانی هگمتانه شایسته این شهر است.

وی اضافه کرد: ایجاد گذر گردشگری یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی در پرونده جهانی شدن هگمتانه است که به احیا و مرمت خانه‌های تاریخی، راسته بازارها و کاروانسراها خواهد شد.

عضو شورای شهر همدان در پاسخ به سئوال مبنی بر رفع اختلاف با شهردار همدان بیان کرد: توجه به منافع مردم حائز اهمیت است و اختلاف در مقطع کنونی ظلم به آنها تلقی می شود.

وی اضافه کرد: اختلاف در تصمیم گیری های مدیریت شهری طبیعی است منتهی منافع مردم را باید مورد توجه قرار دهیم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: همه اعضای شورا در حمایت از ثبت جهانی هگمتانه اتفاق نظر دارند و این نشان از توجه به حقوق شهروندان است.

وی خواستار تاسیس شرکت توسعه گردشگری در شهرداری همدان شد و اضافه کرد: مشابه این شرکت در شیراز و اصفهان ایجاد شده و دستاوردهای بسیار خوبی در توسعه و درآمدزایی گردشگری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز