خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی رخ داد؛

واژگونی اتوبوس در محور نیشابور به سبزوار/ چهار فوتی و ۲۹ مصدوم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۰۴

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید به طور هم زمان در محور نیشابور به سبزوار چهار فوتی و ۲۹ مصدوم بر جا گذاشته است.

به گزارش ایلنا، سید حمید حسینی افزود: این حادثه صبح امروز یکشنبه در کیلومتر ۳۵ نیشابور به سبزوار رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان سریعا ۴ دستگاه آمبولانس ،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ و‌ خودرو فرماندهی اورژانس نیشابور، دو دستگاه آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار فوتی و بیش از ۲۹ مصدوم شناسایی شدند و اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس برای آنها صورت گرفت که چهار مصدوم بدحال با آمبولانس اول و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند و سایر مصدومین نیز توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ تحت مراقبت به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور ،فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز