خبرگزاری کار ایران

در مهر ماه امسال؛

۷۲۹ معلم در خراسان جنوبی جذب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۴۲۳

سهمیه خراسان جنوبی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای مقاطع ابتدایی و متوسطه ۷۲۹ معلم است که این تعداد در مهر ماه جذب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، امسال ۷۲۹ معلم پذیرای بیش از ۱۹۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف هستند.

استاندار خراسان جنوبی در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت دو عنصر مهم برای فرهنگ هر جامعه به حساب می‌آید گفت: با توجه به برگزاری آزمون‌های استخدامی در آموزش و پرورش لازم است نسبت به جذب و بکارگیری نیرو‌های متخصص، انقلابی و ولایی در استان توجه ویژه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این شورا گفت: تا پایان هفته اسامی هزار و ۲۰۰ نفر، جمعیتی معادل سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ابتدایی برای خراسان جنوبی معرفی می‌شوند.

موسوی نژاد افزود: با تمهیدات انجام شده مراحل مختلفی برای مصاحبه حضوری و گزینش معلمان آینده صورت گرفته است.

وی همچنین از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دبیری تا ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: سهمیه برای آزمون دبیری در استان  بیش از ۳۰۰ نفر است.

وی با اشاره به طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت گفت: ۴۴۰ معلم و دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در این طرح با هدف توجه به محرومیت‌زدایی، توسعه فرهنگ جهادگری و ایثار، پیشگیری و بازماندگی از تحصیل دانش آموزان و افزایش شاخص‌های رشد و توسعه آموزش و تربیت مشارکت می‌کنند.

وی گفت:  چهار هزار دانش آموز نیازمند توجه بیشتر در تمامی مقاطع تحصیلی در تابستان با حضور جهادی این معلمان به امورات درسی خود می پردازند.

موسوی نژاد گفت: برای تابستان ۱۴۰۲، ۲۷۵ پایگاه از اوایل تیر ماه تا بیستم شهریور برای حضور دانش آموزان در طرح اوقات فراغت آماده کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز