خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کشاورزی؛

۴۷ طرح کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۹۶

۴۷ طرح بخش کشاورزی استان قزوین با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم بهره‌برداری از ۴۷ طرح بخش کشاورزی استان قزوین با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در رودبار الموت غربی برگزار شد. 

این طرح‌ها با اعتباری معادل ۲۱۵ میلیارد تومان و اشتغال پایدار ۲۶۷ نفر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 صفدر نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم گفت: کار‌های عمرانی در حوزه کشاورزی روستا‌ها باید بیشتر بر روی طرح‌های انتقال آب مثل سامانه‌های نوین، مرمت قنات و لوله‌گذاری متمرکز شود.

نیازی شهرکی افزود: مسولان باید در کنار مسائلی مثل عمرانی زیرساختی در روستا‌ها به فکر انتقال آب برای کشاورزان باشند.

وی اضافه کرد: ما بار‌ها اعلام کردیم برای هر طرح آب و خاک هرچه قدر اعتبارات استانی تامین شود، وزارت جهاد کشاورزی به شکل ملی دوبرابر این رقم را تامین می‌کند.

 معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعاونی چرشدره با این ظرفیت موجود اگر مورد حمایت قرار گیرد در آینده از دریافت اعتبارات دولتی مستقل می‌شود.

نیازی شهرکی افزود: مسائلی مثل بازاریابی محصولات کشاورزی و آب دیگر مواردی است که باید تعاونی روستایی چرشدره آن را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز