خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد؛

تشکیل قرارگاه جهادی برای حل مشکلات صنایع وابسته به تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۶۷

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تشکیل قرارگاه جهادی برای حل مشکلات صنایع وابسته به این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرهاشم موسوی امروز در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های پیش رو با هماهنگی و همراهی قابل حل است.

وی با اشاره به رویکرد جهادی و انقلابی دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف افزود: گره گشایی و حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تشکیل قرارگاه جهادی در حل چالش‌های پیش روی نهادهای وابسته به این سازمان خبر داد و اضافه کرد: در این دولت ثابت شده که بسیاری از گره‌ها با کار جهادی قابل گشایش است.

موسوی با بیان اینکه رضایت مندی مردمی در اولویت تأمین اجتماعی است، گفت: مردم پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور هستند و باید بسترهای سلامت، امنیت اجتماعی و رفاهی فراهم شود.

وی با بیان اینکه مجموعه چوکا و صنایع وابسته به تأمین اجتماعی یک سرمایه ملی است، افزود: ظرفیت‌های تأمین اجتماعی در گیلان در خدمت توسعه استان است.

مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه اهتمام ویژه ای برای احیا و ارتقای صنایع وابسته این سازمان در گیلان وجود دارد، گفت: احیای این واحدها در راستای تحقق شعار سال بوده و به اشتعال و توسعه استان کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز