خبرگزاری کار ایران

با تلاش شبانه‌روزی راهداران:

هشت نقطه آسیب دیده محور کرج-چالوس پاکسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۹۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: هشت نقطه آسیب دیده محور کرج-چالوس به طور کامل آواربرداری و پاکسازی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر، امروز در حاشیه بازدید از محور کرج- چالوس که با حضور داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برگزار شد، اظهار کرد: از همان ساعات اولیه این اتفاق نیروهای راهداری به این محور اعزام شدند و در حال حاضر 30 اکیپ راهداری با استفاده از 70 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه شیفت به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند تا هرچه سریعتر این محور پاکسازی و بازگشایی شود.

این مسئول بیان کرد: هشت نقطه آسیب دیده محور آوربرداری، پاکسازی شده است و در حال حاضر عمده فعالیت‌ها بر پاکسازی تونل‌های این محور به ویژه تونل شماره 2 الف و ب و آبشستگی محدوده روستای خوزنکلا معطوف شده است و 100 نفر از نیروهای راهداری فقط در این محدوده مشغول به کار هستند.

زندی‌فر با تاکید براینکه با تلاش نیروهای راهداری امیدواریم تا هفته آینده این محور ایمن سازی و بازگشایی شود، از احداث یک جاده جدید در محدوده تونل شماره دو(روستای خوزنکلا) خبر داد و گفت: این جاده به صورت موقت برای دسترسی کاربران جاده ای ایجاد می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: بعد از بازگشایی محور اصلاح اساسی نقاط آسیب‌دیده در دستور کار قرار می‌گیرد و خوشبختانه دستورات لازم برای تخصیص اعتبار جهت اصلاح و ایمن‌سازی این جاده از سوی مسئولان ذیربط صادر شده که امیدواریم با تحقق به موقع آن هرچه زودتر این هدف محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز