خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

توقف پروژه پل امام رضا 50 میلیارد به مدیریت شهری قزوین ضرر وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۷۰

عضو شورای شهر قزوین گفت: باتوجه به اینکه در سال گذشته عملیات اجرایی اتصال پل امام رضا (ع) به پل مرحوم ابوترابی متوقف شد، این اقدام موجب قطع همکاری پیمانکار و ایجاد ضرر و زیان بیش از ۵۰ میلیارد تومانی به مدیریت شهری قزوین شد.

به گزارش ایلنا، فرج اله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین نسبت به ارایه گزارش مالی از اجرای امانی پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل مرحوم ابوترابی و صرفه جویی صورت گرفته را به شورا ارایه دهد .

این عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه مسببین توقف این پروژه در پیشگاه خدا و مردم باید پاسخگو باشند، تاکید کرد: توقف این پروژه که ۸ ماه به طول انجامید باعث ایجاد ضرر و زیان زیادی به شهرداری قزوین شد و پس از قطع همکاری پیمانکار بخشی از کار این پروژه به صورت امانی توسط شهرداری قزوین اجرایی شد.

وی افزود: از مدیریت شهری قزوین می‌خواهیم گزارش مالی این پروژه و صرفه جویی حاصل از اجرای امانی کار توسط شهرداری را به شورا ارایه کند.

فصیحی رامندی تاکید کرد: همچنین باید اختلاف قیمت انجام کار توسط پیمانکار و اجرا توسط شهرداری و همچنین رقم صرفه جویی شده برای ارزیابی کار در این پروژه به شورا ارایه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز