خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان:

توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۳۶

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد جلایی در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: نقش سازنده مجموعه کانون و مربیان آن در اُنس و الفت نسل کودک و نوجوان با فضاهای فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و روش‌های هدف‌مند، آموزش‌های غیرمستقیم و مخاطب‌محور نیز بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه خود پرورش یافته کانون هستم به پیشینه عضویت خود در مرکز فرهنگی هنری کانون فومن اشاره کرد و افزود: حضور در این مجموعه و هدایت مربیان کانون پرورش فکری را در زندگی فردی و اجتماعی خود تأثیرگذار می‌دانم.

جلایی به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با لزوم مأنوس‌سازی هر چه بیشتر جامعه با کتاب اشاره کرد و گفت: امروزه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه به ویژه نسل کودک و نوجوان یک فریضه به شمار می‌رود.

وی به ضرورت اندیشیدن تمهیدات لازم برای افزایش فضاهای فرهنگی‌آموزشی کانون تاکید کرد و ادامه داد: مهم‌ترین آسیب‌ها متوجه مجموعه‌های فرهنگی، نبود فضای آموزشی متناسب با مأموریت هاست که توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز