خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بارش‌های شدید الموت غربی به مزارع و بخشی از راه‌ها آسیب وارد کرد/ صدمه جانی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۰۹

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: بارش‌های شدیدی که در الموت غربی رخ داد به خسارت و آبگرفتگی در مزارع و باغات و آبشستگی برخی محورها منجر شد و خوشبختانه صدمات جانی نداشتیم.

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره بارش‌های شدید روز گذشته در الموت گفت: بارش‌ها در چند روستای الموت غربی براساس تعریفی که از سیلاب وجود دارد، منجر به بروز سیل نشد اما به آبگرفتگی در مزارع و باغات منجر شد که البته بخش‌هایی از آن‌ها هم در بستر و حریم رودخانه‌ها قرار داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: در بخش‌هایی از محورهای روستایی هم آب‌شستگی جاده‌ها را داشتیم که عوامل راهداری درحال درست کردن آن هستند، همچنین یک خودرو هم که در مسیر رودخانه بوده به پایین دست رفته و دچار خسارت شده است.

وی عنوان کرد: از دیروز هشدار رنگ نارنجی صادر شده و باتوجه به اینکه عصر امروز بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود توصیه می‌شود هم استانی‌ها از حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند تا بدون خسارت از این بارش‌ها عبور کنیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین کوهنوردان هم باید از حضور در حواشی رودخانه‌ها خودداری کرده و دامداران و کشاورزان هم نکات تاکید شده را رعایت کنند.

علیمی یادآور شد: از دیروز باتوجه به پیش‌بینی بارش شدید در مناطق کوهستانی امدادگران و راهداران در مناطق مستقر شده‌اند تا درصورت بروز حادثه به سرعت عمل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز