خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

مقوله زیباسازی بیشتر از بودجه، نیازمند خلاقیت و تعهد است / نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری تعیین تکلیف شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۹۲

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر تعیین تکلیف نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج، گفت: متاسفانه این موضوع به صورت کامل مرتفع نشده است و از تعداد 72 نیروی مشمول صرفا حقوق 28 نفر قطع شده است و با 44 مورد برخوردی صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ساماندهی ورودی شهر اظهارداشت: ساماندهی ورودی شهر در مجاورت پل فردیس که با هزینه بسیار حداقلی و با کیفیت بالا انجام شده است، اقدام خوبی بود که با مدیریت شهردار کرج صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از تذکرش با اشاره به پیگیری شهردار با موضوع نیروهای موسوم به کت و شلواری در معاونت خدمات شهری و آغاز ساماندهی آنان در ماه گذشته تصریح کرد: متاسفانه این موضوع به صورت کامل مرتفع نشده است و از تعداد 72 نیروی مشمول صرفا حقوق 28 نفر قطع شده است و با 44 مورد برخوردی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ضمنا در مواردی مشاهده شده است که برخی از این نیروها در حالی که کماکان به کار دفتری اشتغال دارند به صورت ظاهری در مکاتبات در مشاغل سرکارگری، تاسیسات و ... مشغول به کار شده‌اند که ضرورت دارد تذکرات لازم در این خصوص به مدیران محترم مناطق داده شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

حاجی قاسمی اذعان کرد: در تذکرات متعدد قبلی به موضوع تبدیل وضعیت قراردادی افرادی خاص از قرارداد حجمی به قرارداد رسمی با استناد به آرای دیوان عدالت اداری پرداخته شد و تاکید شد که واحد حقوقی شهرداری نسبت به ارائه مستندات و اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری به فوریت اقدام نماید. 

وی تاکید کرد: متاسفانه پیگیری در زمان مناسب به بهانه‌های واهی صورت نمی‌گیرد و زمان موثر برای احقاق حق شهرداری کرج از دست می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز