خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

مهار آتش سوزی در مزارع و باغات کوهدشت/ مصدومیت ۲ آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۲۴۴

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت گفت: آتش سوزی در یکی از باغات این شهرستان مهار و از سرایت آن به مزارع جلوگیری شد که در این عملیات گسترده ۲ آتش نشان مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا ، هوشنگ رستمی روز یکشنبه - چهارده خرداد - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : گزارشی مبنی بر آتش سوزی در منطقه "کله گاو ره" به مرکز پیام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت اعلام شد که بلافاصله نیروهای های آتش نشانی به محل حریق اعزام شدند.

وی افزود: به محض ورود نیروهای آتش نشانی به منطقه حریق و گستردگی آتش سوزی با اعلام اعزام نیروی کمکی به منطقه، پنج خودرو از ماشین آلات مستقر در ایستگاه های شماره ۱ و ۲ سازمان آتش نشانی به محل حریق اعزام شدند و حریق با تلاش و فداکاری آتش نشانان با موفقیت مهار و از سرایت آتش سوزی به مزارع مردم و بروز خسارات جبران ناپذیر خودداری شد پیشگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت گفت : در این عملیات ۲ نفر از نیروهای آتش نشانی دچار مصدومیت و سوختگی شدند که جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شدند و اکنون حال عمومی آنان مساعدت است.

رستمی یادآور شد : در این عملیات یکی از خودروهای بنز ۱۹۲۱ آتش نشانی نیز دچار نقض فنی و خسارات جزئی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز