خبرگزاری کار ایران

رئیس آبفای اقبالیه:

مرحله نخست آبرسانی در شهرک ولایت اقبالیه اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۲۰

رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم شهر اقبالیه، در مرحله نخست، اولین انشعاب آب شرب شهرک ولایت (باغ عمران) نصب و آب شرب سالم و گوارا تحویل یکی از خانواده‌های ساکن در این شهرک شد.

به گزارش ایلنا، مجید برخورداری گفت: در مرحله نخست پروژه بزرگ آبرسانی به باغ عمران، کار اجرای سه کیلومتر لوله گذاری در فاز یک انجام و با رفع موانع اجرایی و فنی توسط اداره آبفای اقبالیه، شبکه این محدوده با استفاده از ظرفیت فعلی آب شهر آماده نصب انشعابات در ۴۸ واحد ساخته شده (ابتدا در فاز یک) شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب اقبالیه اضافه کرد: در این مرحله و با توجه به محدودیت شدید منابع آبی در شهر اقبالیه مقرر شد پس از ۴۸ واحد، نصب انشعاب به سایر قطعات تفکیکی این محدوده بسیار بزرگ ۱۱۴ هکتاری منوط به تکمیل طرح‌های تامین و توزیع آب است.

وی عنوان کرد: انجام پروژه‌های حفر، تجهیز و بهره‌برداری پنج حلقه چاه برای استحصال آب مورد نیاز، احداث مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی و اجرای خطوط اصلی انتقال و خطوط فرعی توزیع در محدوده باغ عمران از مشخصات مهم پروژه آبرسانی به باغ عمران است.

این مسئول افزود: اجرای تمام تاسیسات مذکور برنامه ریزی کامل شده و در صورت تامین کامل منابع مالی و انجام همکاری‌های لازم در تملک اراضی مورد نیاز آن، در موعد مقرر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز