خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد؛

قلیان فروشان یاسوجی کارشناسان مرکز بهداشت را از ناحیه چشم آسیب زدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۴۳

سرپرست مرکز بهداشت شهید "دامیده" شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب و شتم کارشناسان مرکز بهداشت یاسوج در دعوای با کافه داران و قلیان فروشان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "بهنام نیازی" در نشست رسانه‌ای بمناسبت هفته دخانیات، اظهار داشت: با هجوم کافه داران و عرضه کنندگان قلیان و ایجاد درگیری، ۲ نفر از کارشناسان بهداشت بویراحمد آسیب دیدند.

وی گفت: در جریان بازدیدهای کارشناسان مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد از برخی کافه‌ها و مراکز قلیان یاسوج، عده‌ای با شکستن شیشه قلیان‌ها، ترس و وحشت ایجاد کردند که در نتیجه، ۲ نفر از کارشناسان حوزه بهداشت محیط از ناحیه چشم آسیب دیدند.

وی از شناسایی و معرفی خاطیان این حادثه تلخ هم خبرداد و یادآور شد: ۱۲ مرکز تفریحی عرضه قلیان در شهرستان بویراحمد پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد افزود: ۳۴۶ مورد بازدید در قالب ۱۱۱ اکیپ اقدام به بازدید و نظارت مراکز تفریحی کردند که ۱۲ مرکز تفریحی متخلف عرضه قلیان در شهرستان بویراحمد پلمب شد.

وی با اظهار نگرانی خود از افزایش عرضه قلیان در مراکز تفریحی بویراحمد، خاطرنشان کرد: کارشناسان مراکز بهداشت شهرستان در تمامی روزها حتی روزهای تعطیل در دو شیفت صبح و عصر در حال نظارت بر اصناف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز