خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان صمت استان:

انبارهای متخلف فارس نقره داغ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۴۳

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تخلف بیش از ۳۲ میلیارد ریالی انبارها در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی حسنی با اعلام این خبر گفت: طرح نظارت بر انبارها از ابتدای سال جاری تاکنون در حال اجراست که طی این مدت ۷۰۲ انبار مورد بازرسی قرار گرفته و برای ۶۷ واحد متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: ارزش ریالی این ۶۷ پرونده تخلف انبارها  ۳۲ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال است.

به گفته حسنی گرانفروشی با ۲۴ پرونده تخلف، احتکار با ۳ پرونده تخلف و کم فروشی با ۲ پرونده تخلف بیشترین میزان پرونده های تخلف را به خود اختصاص داده است.

بر پایه اظهارات وی عدم اعلام موجودی، فروش اجباری، تقلب، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و ... دیگر تخلفات شناسایی شده از انبارهاست.

بر پایه این گزارش عمده تخلفات در حوزه مواد خوراکی و محصولات صنایع غذایی رخ داده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از انبارداران، عمده فروشان، شرکت های پخش و واحدهای تولیدی و صنعتی خواست، نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالا در سامانه جامع تجارت اقدام کنند در غیراینصورت پرونده تخلف احتکار برای آنها تشکیل و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

حسنی با بیان اینکه مردم چشم بینای بازرسی هستند، از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی بازرسان قرار گیرد و در صورت احراز تخلف، پرونده تخلف برای متخلفین تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز