خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

حکم بدوی متهمان پرونده شهرداری ارومیه صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۹۲

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری ۲ ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری 2 ارومیه خبر داد و اظهار داشت: پرونده تخلفات و جرایم شهرداری ارومیه پس از وصول به دادگاه کیفری ارومیه در 17 جلسه رسیدگی با حضور نماینده دادستانی، تمامی وکلا و متهمان و نماینده سازمان بازرسی برگزار و منتهی به صدور حکم اولیه دادگاه شد.

عتباتی افزود: در این مرحله از دادرسی ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست 82 نفر از متهمان را قرائت و سپس متهمان و وکلای آن‌ها به صورت مفصل از اتهامات خود دفاع و دادگاه با اخذ نظریات تکمیلی کارشناسی رسیدگی را ادامه و پس از بررسی دقیق پرونده و اخذ آخرین دفاعیات متهمان حکم بدوی دادگاه در هشتاد صفحه صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: طبق رای صادره مجازات‌های مشتمل بر حبس، انفصال از خدمت، رد مال، بازگرداندن حقوق بیت المال و جزای نقدی درخصوص متهمان صادر شد.

عتباتی در پایان اظهار کرد: اطلاع رسانی درخصوص جزئیات محکومیت‌ها پس از قطعیت حکم صادره خواهد بود و شایسته است اصحاب رسانه نیز الزامات قانونی را در این خصوص رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز