خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

نظارت بر روند ساخت و سازها در دستور کار مدیران شهری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۵۴

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر نظارت ویژه در ساخت و سازهای شهری، گفت: نظارت بر روند ساخت و سازها برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در دستور کار مدیران شهری باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن کریمی کرنق در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت، اظهار کرد: املاک نسقی در شهر رشت بلاتکلیف رها شده و دارای مشکلات زیادی هستند.

وی با تاکید بر نظارت ویژه در ساخت و سازهای شهری، افزود: نظارت در روند ساخت و سازهای شهری جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.

این عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه مدیران شهری رشت در حوزه ساخت و سازها تمام موارد را بررسی کنند، گفت: برخورد با برخی از افراد سودجو در حوزه ساخت و سازها در اولویت قرار گیرد.

کریمی کرنق با انتقاد از عدم احداث سرویس‌های بهداشتی در رشت، اضافه کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی نباید در پیچ و خم‌های اداری متوقف شود.

وی با بیان اینکه شورا به منظور سرعت بخشی به احداث سرویس‌های بهداشتی با لایحه ترک تشریفات موافقت کرد، افزود: پارلمان شهری نهایت همکاری را با شهرداری پیرامون سرعت بخشی این پروژه‌ها انجام داد اما همچنان کارها متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز