خبرگزاری کار ایران

مجموعه سینمایی گلشن به دلیل بی حجابی پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۵۹

مجموعه سینمایی گلشن واقع در مجموعه تجاری آرمیتاژ مشهد، به دلیل عدم توجه و تمکین به قوانین مربوط به عفاف و حجاب پلمب شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی، مجموعه سینمایی گلشن مشهد واقع در برج تجاری آرمیتاژ توسط اداره اماکن این شهر پلمب شد. 

چند شب قبل برگزاری یک همایش در این سینما، که با کشف حجاب و عدم رعایت موازین قانونی تعدادی از حاضران در این همایش همراه بود، سبب شد تا این سینما به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به عفاف و حجاب پلمب شود.

براساس شنیده‌ها مجموعه تجاری آرمیتاژ مشهد که در آن مجموعه سینمایی گلشن واقع است، پیش از این بارها به دلیل عدم توجه و تمکین به قوانین مربوط به عفاف و حجاب با تذکر روبرو بوده است.

برگزار کننده نشست باید پاسخگو باشد 

فرزین جیرانی، مدیر سینما آرمیتاژ گلشن مشهد در این خصوص گفت: در برج آرمیتاژ یک نشست داخلی در اردیبهشت ماه توسط مالک آرمیتاژ  در سالن سینما برگزار شد که دلیل این جشن تقدیر تشکر از کارمندان برج بود که نشست هم نیاز به مجوز نبود چون یک نشست داخلی بود.

وی اظهار داشت: چند نفر در این مراسم از خانم‌هایی که در این مراسم بودند عکس گرفتند که حجاب درستی نداشتند.

مدیر سینما گلشن آرمیتاژ تصریح کرد: بر همین اساس عکس‌هایی از این مراسم منتشر شد که در نتیجه آن امروز صبح سینما را پلمب کردند. در صورتی که در آن تاریخ اصلا سینما در تایم اکران نبوده و آن فردی که تخطی کرده (برگزار کننده نشست) باید جوابگو باشد.

جیرانی افزود: این اتفاق اصلا در اکران فیلم و این مراسم هم عمومی نبوده و خارج از دید مردم بوده است.

مدیر سینما گلشن آرمیتاژ ادامه داد: وضعیت حجاب در بقیه سینماهای مشهد بدتر از آرمیتاژ است و اصلا کل ایران اینطور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز