خبرگزاری کار ایران

توقیف کامیون‌های قاچاق گندم و دارو در جاده‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۳۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۱۱ هزار و ۶۵۶ عدد اقلام دارویی فاقد مجوز در شهرستان کنگاور و همچنین جلوگیری از خروج غیرمجاز 40 تن گندم با تلاش پلیس قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران پاسگاه آقابرار حین گشتزنی در محور قصرشیرین - سرپل‌ذهاب به ۵ دستگاه کامیون حامل بار که به صورت کاروانی و با فاصله‌ای مشخص از یکدیگر در حال تردد بودند، مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های به عمل آمده از کامیون‌های توقیفی، ۴۰ تن گندم که به صورت غیرمجاز در حال خروج از شهرستان قصرشیرین بود و طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۸ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به مصوبه شورای کشت قصرشیرین، خروج غیرمجاز محصولات کشاورزی از جمله گندم در این شهرستان ممنوع است.

وی از انتقال بار گندم‌های کشف شده به سیلو شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی‌های بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۱۱ میلیارد ریال اقلام دارویی فاقد مجوز در کنگاور  خبر داد و اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۱ هزار و ۶۵۶ عدد اقلام دارویی شامل ۶ هزار و ۹۶ عدد سرم و ۵ هزار و ۵۶۰ عدد قرص و شربت فاقد مجوز کشف شد.

حاجیان با بیان اینکه ارزش این محموله دارویی طبق نظر کارشناسان به ۱۱ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و کالاهای فاقد مجوز را مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز