خبرگزاری کار ایران

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در شهرستان طارم تاکید کرد؛

چتر بیمه‌ای محصولات کشاورزی در طارم گسترده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۰۶۳

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور، با اشاره به اینکه در صدد پایلوت کردن شهرستان طارم در حوزه بیمه محصولات کشاورزی هستیم، تاکید کرد: چتر بیمه‌ای را در شهرستان گسترده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا آل امین در ادامه سفر دو روزه خود به استان زنجان به شهرستان طارم سفر کرده و در جریان مشکلات کشاورزان این منطقه قرار گرفت.

دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان طارم از جمله برنامه‌های سفر آل امین به طارم بود.

علیرضا آل امین، در این دیدار با اشاره به اینکه ما به دنبال پایلوت کردن شهرستان طارم در بحث بیمه هستیم، افزود: انتظار داریم که تبلیغات لازم در این حوزه صورت گیرد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، گفت: در برنامه داریم که از چند محصول مهم شروع کرده و چتر بیمه‌ای را در شهرستان گسترده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر هماهنگی با روستاهای اطراف طارم در حوزه بیمه محصولات کشاورزی افزود: قطعا این موضوع موجب رغبت بیشتر مردم برای بیمه خواهد شد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با اعلام شماره مستقیم خود برای ارتباط با کشاورزان گفت: در صورتی که ناهماهنگی در بحث بیمه به وجود آید، بنده به شخصه پیگیر مشکلات خواهم بود.

امام جمعه طارم نیز با اشاره به اینکه 230 هزار هکتار باغ زیتون در طارم وجود دارد، گفت: فقط 210 هکتار از این میزان بیمه است که توسط یک شرکت صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام منصوری با تأکید بر افزایش خدمات بیمه‌ای بیان کرد: کشاورزان از بابت نبود حمایت‌های بیمه‌ای خسارات بسیاری متحمل می‌شوند که انتظار داریم با همت مسئولان این مشکل حل و فصل شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های دولتی کم از کشاورزان در بحث بیمه موجب شده است که کشاورزان رغبتی برای بیمه نداشته باشند؛ افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که طارم در حوزه کشاورزی دارد، انتظار داریم که حجم بیمه افزایش پیدا کند.

معاون فرماندار طارم هم با اشاره به اینکه درصد بیمه کشاورزی پایین آمده است، گفت: متاسفانه شرکت‌های بیمه‌ای درصد غرامت کمتری پرداخت می‌کنند، از طرفی کارشناسان هم میزان خسارت را بسیار کمتر از آن چیزی که هست، برآورد می‌کنند، همین موضوع موجب شده است که کشاورزان رغبتی برای بیمه نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز