خبرگزاری کار ایران

پروژه احداث دور برگردان غیر همسطح خیابان المهدی ارومیه کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۴۵

همزمان با سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر، آیین کلنگ‌زنی پروژه دوربرگران غیرهمسطح المهدی با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسین مهدیزاده، شهردار کلانشهر ارومیه در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، گفت: دوربرگران غیر همسطح المهدی در مسیر بزرگراه خاتم الانبیاء(ص) از لحاظ کاهش ترافیک و تامین امنیت تردد شهروندان از اهمیت ویژه برخوردار است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه برای احداث دوربرگردان غیرهمسطح المهدی بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه صرف خواهد شد، بیان کرد: بالغ بر ۶۰۰ تن میلگرد و یک هزارو ۷۰۰ متر مکعب بتن برای این پروژه مصرف می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت دوربرگردان غیرهمسطح المهدی در حوزه ترافیک، این پروژه طی ۱۰۰ روز کاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کلانشهر ارومیه در ادامه از کلنگ‌زنی پروژه‌های  جدید عمرانی در حوزه زیرگذر و روگذر طی یک ماه آینده خبر داد و عنوان کرد: سیاست مجموعه مدیریت شهری ارومیه بر اجرا طرح هایی با پاسخگویی به نیازهای پیرامون محیطی است.

وی به فعالیت پروژه کمربندی شریانی پس از حل مشکلات حقوقی آن و اتمام تقاطع غیر همسطح آذربایجان طی شش ماه آینده نیز اشاره کرد و گفت: امید است با اجرای این پروژه‌ها تردد شهروندان تسهیل شده رضایتمندی آن ها فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز