خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل آبفای فارس صورت گرفت؛

کلنگ زنی پروژه توسعه فاضلاب شهری کازرون

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۲۳

آیین کلنگ زنی پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری کازرون همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان ومسافت 12 کیلومتر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور مدیرعامل آبفای فارس با بیان این که  در سال گذشته بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای پروژه‌های آبفای فارس تخصیص داده شده است اظهار کرد: در حال حاضر پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری کازرون  به مسافت 12 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد تومان  از محل اعتبارات ماده 56 کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار کازرون نیز با تاکید بر اهمیت اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهری  وتاثیر آن بر بهداشت عمومی گفت: با توجه به بهره‌برداری تصفیه خانه فاضلاب کازرون در سال گذشته  اتصال شبکه فاضلاب شهری به تصفیه خانه امری  ضروری است  که در همین راستا امروز شاهد اجرای شبکه حمع آوری فاضلاب خانگی در دو نقطه فرهنگ شهر وشهید چمران کازرون هستیم.

فریدون عباسی نماینده  شهرستانهای کازرون وکوهچنار نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به تسریع در اجرای پروژه اظهار کرد:تامین منابع مالی واعتباری پروژه ها باعث تقویت پیمانکاران  وکاهش مدت زمان اجرای پروژه می‌شود.

وی افزود: اتصال شبکه جمع آوری فاضلاب شهری به تصفیه خانه راه گشای استقرار صنعت در کازرون خواهد بود.

عباسی با اشاره به پروژه احداث سد نرگسی گفت: تکمیل وآبگیری سد نرگسی  نقش موثری در تامین منابع آب اراضی کشاورزی ورونق اقتصادی شهرستان واز سوی دیگر  احیای تالاب پریشان  برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز