خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

ایجاد شهرک صنعتی مهمترین نگرانی تعاونی‌های تازه تاسیس رومشکان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۵۱۳

فرماندار رومشکان گفت: دغدغه و نگرانی تعاونی‌های تازه تاسیس ومسئولین شهرستان ایجاد شهرک صنعتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، حجت‌الله نصیری پور در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون تعداد زیادی از تعاونی‌ها به سرانجام رسیده و تسهیلات برخی از آنها تامین شده است.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی چندین شرکت تعاونی در شهرستان رومشکان با حضور معاون وزیر بودیم.

فرماندار رومشکان با انتقاد از عدم پیگیری مدیرعامل شرکت شهرهای‌صنعتی در این شهرستان، گفت: دغدغه و نگرانی تعاونی‌های تازه تاسیس و مسئولین شهرستان، ایجاد شهرک صنعتی است که متاسفانه مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان در جلسه شورای اداری شهرستان حضور ندارد و نمی‌شود این مساله را تلفنی حل کرد.

نصیری پور با بیان اینکه ‌پروژه‌های پیشنهادی برای سفر دوم هیات دولت به استان را احصاء کردیم، عنوان کرد: امید می‌رود مشکلات تعاونی‌های شهرستان رومشکان حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه اعتبار برای تاسیس تعاونی‌ها در کل استان ۴۸ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: این درحالیست که این رقم برای ایجاد تعاونی شهرستان رومشکان ۵۷.۴ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز