خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در ایلام:

مشکلات روستاd بانویزه با جدیت رسیدگی و حل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۶۹

وزیر کشور در ادامه سفر خود به ایلام با حضور در جمع مردم روستای بانویزه گفت: روا نیست روستایی که چندین شهید بزرگ را تقدیم ایران و اسلام کرده است با مشکلات زیرساختی دست و پنجه نرم کند.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی با بیان اینکه مشکلات این روستا باید با جدیت پیگیری و حل شوند، افزود: مجموعه استاندار و مدیریت امور روستایی باید تلاش کند که مشکلات این روستا را استخراج کنند و برای حل آنها نهایت تلاش کنند تا حداقل بخشی از زحمت های این مردم را در دوران دفاع مقدس جبران کنیم.

مرتضی عبدی رئیس شورای روستای بانویزه در ادانه این حضور ضمن اشاره به اینکه راه ارتباطی روستا از کیفیت پایینی برخوردار است، افزود: متاسفانه طرح هادی روستا نیز بصورت ناقص اجرا شده و درخواست داریم با دستور کار قرار دادن این مهم طرح را کانل کنند.

وی با اشاره به اینکه خسارت‌های باغات و کشاورزی نیز در یکی دو سال گذشته به مردم روستا پرداخت نشده است، اضافه کرد: طی سال‌های اخیر منابع طبیعی بصورت گسترده زمین های روستا را تصرف کرده و با این اقدام بخشی از اشتغال روستا را با مشکل مواجه کرده است.

عبدی با تاکید بر اینکه جوانان روستا از کمترین سرانه ورزشی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت وقتی برای رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات مردم این روستا داشته باشد که حداقل امیدی در دل مردم این روستا ایجاد شود.

وی گفت: با کلنگ زنی و افتتاح سد گدار خوش بخش بزرگی از زمین‌های روستا باعث اشتغال تعداد زیادی از جوانان روستا می‌شود.

روستای  بانویزه محل کلنگ زنی سد گدار خوش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز