خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد؛

برگزاری جشنواره چای با حضور سالار عقیلی و ناصر وحدتی در جزیره استخر لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۰۴

شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره و نمایشگاه چای با حضور سالار عقیلی و ناصر وحدتی از هنرمندان مطرح کشورمان در جزیره استخر لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا زنده دل گفت: جشنواره چای به مناسبت روز جهانی چای، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و با همکاری و حمایت فرمانداری، سازمان چای کشور، سندیکای کارخانجات چای شمال و اتحادیه چایکاران شمال روز پنج شنبه چهارم خرداد همزمان با ایام دهه کرامت از ساعت ۶ عصر در جزیره استخر لاهیجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت و معرفی چای مرغوب کشورمان، نمایشگاه عرضه چای بهاره نیز با حضور تولید کنندگان چای و کارخانه‌های چایسازی در ورودی پل جزیره استخر از روز پنج شنبه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی گفت: سال گذشته با حضور استاندار گیلان و دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران، شهر لاهیجان به عنوان پایتخت چای ایران معرفی شد و مدیریت شهری لاهیجان با همکاری همه دست اندرکاران صنعت چای برای معرفی بیشتر محصول چای داخلی به هم وطنان عزیز کشورمان تلاش خواهد کرد و امیدواریم با برگزاری بین المللی این رویداد شاهد معرفی چای ایرانی در سطح دنیا باشیم.

وی افزود: از همه هم وطنان عزیز برای حضور در این جشنواره و بازدید از نمایشگاه چای دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز