خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی اجرا می‌شود؛

۴۱ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۰۶

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از اجرای ۴۱عنوان برنامه و ۲ هزار و ۷۰۰ ریز برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلیل وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر پرداخت و گفت: این تعداد برنامه‌ توسط دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح اجرایی خواهند شد.

وی افزود: فضا سازی محیطی مکان ادارات و همچنین در سطح شهرها با هدف آشنایی نسل جوان با عملیات فتح خرمشهر نیز انجام می‌شود.

وحیدی اظهار کرد: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در استان، انتشار بیانیه ادارات و سازمان‌ها با موضوع آزاد سازی خرمشهر در رسانه‌ها، تبلیغات رسانه‌ای در فضایی مجازی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی سپاه  و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها،  برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، هماهنگی با ائمه جمعه جهت تبیین عملیات آزاد سازی خرمشهر از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع استان خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان این عملیات غرور آفرین توسط ادارات و نیروهای مسلح نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب فاتحان خرمشهر، تولید ده‌ها اثر هنری شامل موشن گرافیک، اندروید، عکس نوشت و کلیپ از عملیات فتح خرمشهر نیز به مناسبت این روز انجام می‌شود. روایت‌گری پیشکسوتان دفاع مقدس نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرایی خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سهم آذربایجان غربی از آزاد سازی خرمشهر را ۱۰۹ شهید و ۷۸ جانباز عنوان کرد و گفت:اولین گردانی که وارد خرمشهر شد به فرماندهی حمید باکری بود که این افتخار بزرگی برای استان ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز