خبرگزاری کار ایران

پرونده لیگ یک شمس آذر با رکوردشکنی به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۶۷

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در آخرین بازی خود در لیگ یک سه امتیاز کسب کرده و با رسیدن به امتیاز ۷۰ توانست رکورد جدیدی را از حضور خود در لیگ یک رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عصر روز گذشته آخرین بازی شمس آذر قزوین در لیگ یک به میزبانی آرمان گهر سیرجان برگزار شد.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، نیمه دوم هم تا دقیقه پایانی بدون گل سپری شد و در دقیقه ۹۰ رحمان جعفری آخرین گل خود در این لیگ را روانه دروازه حریف کرده و پیروزی دیگری را برای شمس آذر رقم زد.

شمس آذر در این دور از لیگ از ۳۲ بازی صورت گرفته، ۲۱ برد، ۷ تساوی، ۴ باخت و ۷۰ امتیاز را به ثبت رساند که رکوردی جدید در بازی‌های لیگ یک است.

در دوره گذشته ملوان با ۳۴ بازی توانسته بود ۷۱ امتیاز کسب کند و بنابراین این امتیاز شمس آذر با دو بازی کمتر، نشان دهنده ثبت امتیازی جدید است.

خود تیم شمس آذر هم در دوره گذشته از ۳۴ بازی ۴۴ امتیاز کسب کرده بود و امتیازات این دوره از لیگ پیشرفت قابل توجه این تیم قزوینی را نشان می‌دهد.

شمس آذر توانست عنوان هجومی‌ترین تیم فوتبال کشور را کسب کرده و در بازی‌های خانگی بهترین عملکرد را داشته باشد، بهترین بازیکنان هم از این تیم معرفی شدند.

رحمان جعفری توانست با ۲۳ گل آقای گل لیگ شود، پوریا سرآبادانی هم با ۱۴ گل سومین گلزن برتر شد.

بهترین پاسورهای لیگ هم بدون رقیب از تیم شمس آذر بودند و به ترتیب احسان جودکی، علی اصغر اعرابی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و صادق آلبوصبیح بهترین پاسورها شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز