خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین در مجلس:

جایگاه نمایندگان مجلس باید رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۲۲۴

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دلیل اتکا به مردم در رأس امور است و هیچ کسی حق ندارد این جایگاه و شأن ارزشمند آن را زیر سئوال ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در جلسه شورای اداری شهرستان بویین‌زهرا که با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس برگزار شد، اظهار کرد: مجالس قبلی را هم دیدیم و هر گاه لازم بود ریل گذاری مجلس تغییر کند از رهبری هزینه می شد، اما آقای قالیباف مرد عمل هستند و اندیشه رهبری را در عمل پیاده کردند و هرگز از رهبری هزینه نکرده‌اند.

سیاهکلی تصریح کرد: جایگاه مردم در نظام الهی تعریف دارد و در نظام اسلامی، مجلس در رأس امور است چون مردم صاحب حق هستند و مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: از نظر سلسله مراتب نمایندگان در حد وزرا هستند و دولت‌ها با رأی مجلس شکل می گیرد لذا باید در گفتار توجه شود امروز باید از حق مردم دفاع کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا جایگاه مجلس تخریب نشده و اقتدار آن حفظ شود.

وی افزود: دشت قزوین باید حفظ و احیا شود در حالی که بزرگترین مشکل ما آب است و امروز همه سهم آب سد طالقان به تهران می رود و این ایراد دارد که هنوز آب شرب نداریم و این سد طالقان متعلق به استان قزوین است و قرار نیست سهمی از آن نداشته باشیم.

سیاهکلی اظهارداشت: حقوق مردم قزوین باید رعایت شود و از همه انتظار مساعدت و همراهی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز