خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

در مقوله فضای مجازی ضعیف عمل کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۰۹

رئی کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر ضرورت انتخاب زبان و مجرای موثر ارتباطی با قشر جوان ونوجوان، از عملکرد ضعیف در مدیریت فضای مجازی کشور انتقاد کرده، تولید محتواهای متناسب با هجمه های جنگ نابرابر رسانه ای را خواستار شد.

به گزارش ایلنا، حسین کثیرلو در جلسه کارگروه آسیب شناسی و ارتقای کارکرد ورزش اردبیل بر پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی، با تشریح ضرورت توجه به ورزش به عنوان عاملی محوری در مقابله با آسیب ها، حساسیت گروه سنی نوجوان و جوان را یادآور شده، افزود: در مواجهه با هرگروه سنی  انتخاب زبان و مجرای موثر ارتباطی، از اصول ارتباطات موثر انسانی است. وی ادامه داد: درحال حاضر هیچ عاملی همچون ورزش در پیشگیری از آسیب های دوره نوجوانی و جوانی موثر نیست.

رئیس کل دادگستری استان با اظهار اینکه قوی شدن جسم و تربیت بدنی باید در کنار پرورش روحی و تربیتی باشد، توجه به نشست ها و دوره های اخلاقی در کنار دوره های تخصصی ورزشکاران، مربیان و داوران را در رشته های مختلف خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه ورزش بانوان را ضروری دانسته، گفت: نقش تربیتی مادران و تاثیر مادران بر سرنوشت خانواده و نحوه رفتار کودکان ایجاب می کند، نسبت به توسعه ورزش بانوان در استان اقدام جدی و بیش از پیش صورت گیرد.

مقام عالی قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود، با انتقاد از وضعیت فضای مجازی، عملکرد ضعیف در مدیریت فضای مجازی کشور را غیر قابل قبول دانسته، بر تولید محتواهای متناسب با هجمه های جنگ نابرابر رسانه ای واستفاده از فرصت فضای مجازی در توسعه ورزش تاکید کرد.

کثیر لو همچنین قانون گرایی و مطالبه گری و عمل در چارچوب قانون را اصلی مهم در توسعه و حل مشکلات دانسته، افزود: بسیاری از مشکلات موجود در کشور محصول عمل نکردن به قانون است. وی با اظهار اینکه برخی ها برای رفع محدودیت های قانونی در انجام وظیفه و حتی با نیت خیر، معتقد به تخلف هستند اظهار داشت: مصلحت اندیشی در مقابل قانون معنا ندارد و همه مکلف به رعایت قانون هستند.

حجت الاسلام کثیرلو با تقدیر از عملکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، ایجاد کارگروه تخصصی وابتکاری حاضر توسط معاونت یاد شده را خدمتی ارزشمند به استان دانسته، افزود: براساس سند تحول قضایی استفاده از ظرفیت هسته ها ونهادهای مردمی و صاحب نظران در حوزه های مختلف از اهداف تشکیلات قضایی است و کارگروه آسیب شناسی و ارتقای کارکرد ورزش اردبیل بر پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی مصداق بارزی در این راستا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز