خبرگزاری کار ایران

مادر و نوزاد قزوینی که قصد پایان دادن به زندگی شان را داشتند ،با مداخله پلیس از کار خود منصرف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۲۱۰

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی شهرستان قزوین به کمک شهروندان، با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای زن جوانی که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت، از این اقدام منصرف و جان او و نوزادش را نجات دادند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحیم خامدی گفت: ماموران کلانتری 11 مدرس قزوین حین انجام گشت انتظامی زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل قدس به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روان‌شناسی به این زن جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کردند.

وی عنوان کرد: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط ماموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضایی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

خامدی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مراکز مشاوره انتظامی مستقر در کلانتری‌ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز