خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان:

اولین جشنواره گل محمدی در بوئین زهرا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۹۲

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: اولین جشنواره گل محمدی قزوین به میزبانی مزرعه گردشگری کشاورزی با عنوان باغستان خوزنین در روستای خوزنین از توابع شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نادرمحمدی با اعلام این خبر گفت: این مزرعه که در زمینی به‌وسعت یک هکتار واقع شده با دریافت مجوز بخش خصوصی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین در اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را در حوزه گردشگری کشاورزی آغاز کرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: این مزرعه که در زمینه کاشت گل محمدی و تولید محصول گلاب فعالیت دارد زمینه مناسبی را در اشتغال‌زایی جامعه محلی به‌ویژه بانوان این روستا فراهم کرده است.

وی با اشاره به نقش برگزاری جشنواره‌های بومی در رونق گردشگری منطقه و استان تصریح کرد: خوشبختانه با پشت سرگذاشتن همه‌گیری بیماری کرونا و وقفه‌ای که به دلیل شیوع این ویروس در برگزاری جشنواره‌ها ایجاد شده بود، دوباره شاهد برگزاری رویدادهای محلی در مناطق مختلف استان هستیم که علاوه بر رونق اقتصادی و توسعه گردشگری، ایجاد فضای شادی و نشاط برای مردم منطقه و گردشگران را به همراه دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های محصول در مناطق مختلف استان خود به عنوان جاذبه گردشگری نقش مهمی در جذب بیشتر گردشگران دارد که امیدواریم در سال پیش‌رو بتوانیم بهره‌برداری لازم را از ظرفیت‌های موجود این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز