خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در یاسوج:

در مقابله با آسیب های اجتماعی باید نهادهای دولتی از موازی کاری خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۸۴

وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: در مقابله با آسیب های اجتماعی باید نهادهای دولتی از موازی کاری خودداری کرده و با هم افزایی از روند نگران کننده این آسیب ها کم کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سردار احمد وحیدی" در نشستی با مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان که با رویکرد بررسی مسائل اجتماعی برگزار شد، اظهارداشت: باید نقش همه برای مقابله با آسیب های اجتماعی تعیین و نقش مردم هم در این ارتباط مشخص شود.

وی با طرح این سئوال که کدام یکی از شماها قبول می‌کنید که یک دختر از خانواده‌تان بنا بهر دلیلی فرار کند؟ خاطرنشان کرد: ما باید برای دختران فراری فضایی مهیا  و فراهم کنیم و  آنها را در مکانی اسکان دهیم تا با مشاوره، به دامن خانواده‌های شان بازگردند.

وزیر کشور دولت سیزدهم با تاکید براینکه، تک تک ما باید پاسخگوی دختران فراری باشیم، یادآورشد: در روز قیامت جلوی تک تک ماها را می گیرند و باید به این مسائل پاسخ بدهیم.

وحیدی با بیان اینکه این پاسخگویی‌ها مسئولیت‌های اجتماعی بزرگی است که بر دوش ما قرار گرفته، اظهار داشت: خودکشی، طلاق، دختران فراری، مفاسد اخلاقی و اعتیاد از مهمترین آسیب های اجتماعی هستند که برای هرکدام از اینها باید یک برنامه مشخص که ختم به نتیجه شود طراحی شود.

وی گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، شهرداران باید نقش شآن را در کاهش آسیب های اجتماعی مشخص کنند.

وزیر کشور با تاکید براینکه دانشگاه‌ها، دستگاه‌های فرهنگی و مراکز پژوهشی باید پای کار باشند و شبانه روزی جهاد کنند تا یک فرد خودکشی نکند، ادامه داد: خودکشی یک گناه بزرگ است و اگر ما بتوانیم جلوی یک گناه بزرگ را بگیریم قطعاً کار بزرگی انجام داده‌ایم.

وحیدی افزود: در مقابله با آسیب های اجتماعی باید نهادهای دولتی از موازی کاری خودداری کرده و با هم افزایی از روند نگران کننده این آسیب ها کم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز