خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی خبر داد؛

پیشرفت 98 درصدی فعالیت‌های تعمیراتی نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۴۲

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: تاکنون 15 فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید دوره‌ای از آغاز فصل تعمیرات در این نیروگاه انجام شده و پیشرفت تعمیرات به ۹۸ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها در تشریح فعالیت‌های مربوط به تعمیرات واحدهای نیروگاه شهید رجایی اظهار کرد: هر ساله به منظور کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی و با هدف کمک به پایداری شبکه سراسری تولید در پیک مصرف برق تابستان، تعداد 17 فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید دوره‌ای برای واحدهای 13گانه بخاری و سیکل ترکیبی، برنامه ریزی می‌شود که انجام و اتمام تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد 250 مگاواتی شماره 3 بخار، آغاز این برنامه‌ها بود.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی افزود: هم اکنون واحد شماره 2 بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای در دست تعمیرات قرار دارد که این فعالیت تعمیراتی تا پایان اردیبهشت ماه انجام و به پایان خواهد رسید.

وی عنوان کرد: همچنین در نیروگاه بخار نیز هم اکنون واحد شماره دو 250 مگاواتی نیز تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای قرار داشته و تا قبل از پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

موتابها یادآور شد: نیروگاه شهید رجایی سومین نیروگاه بزرگ کشور دارای 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که سالانه با بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت تولید انرژی الکتریکی، حدود 3/5 درصد از تولید برق شبکه سراسری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز