خبرگزاری کار ایران

راه اندازی ۱۹ دستگاه دیالیز در مراکز درمانی خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۱۳

برای بهبود ارائه خدمات به بیماران کلیوی و دیالیزی ۱۹ دستگاه دیالیز به مراکز درمانی استان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶ دستگاه دیالیز برای اجرای طرح توسعه و راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان‌های شیروان اختصاص یافت و مرکز دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان راه‌اندازی شد.

جواد شاهین‌فربا بیان اینکه خدمات دیالیز به بیماران کلیوی سرپایی نیز ارائه می‌شود، افزود: از دستگاه‌های اختصاص یافته به شیروان، ۳ دستگاه دیالیز نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به منظور اجرای طرح توسعه و ارتقاء خدمات مطلوب به بیماران کلیوی اختصاص یافت که در دست اقدام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم ۴ دستگاه برای راه اندازی مرکز دیالیز در راز و جرگلان، ۴ دستگاه جهت راه اندازی مرکز دیالیز فاروج، ۲ دستگاه برای توسعه و به‌روزرسانی مرکز دیالیز جاجرم و سایر دستگاه‌ها برای توسعه و یا جایگزینی دستگاه‌های مستهلک به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد اختصاص خواهد یافت.

شاهین فر با اشاره اینکه هم اکنون ۲۷۹ بیمار دیالیزی نیازمند در استان ثبت شده‌اند، گفت: تمام خدمات دیالیز ارائه شده به این بیماران در مراکز دیالیز استان (دولتی و خصوصی) رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز