خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

حفظ ویژگی‌های شیراز ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۸۵

استاندار فارس بر ضرورت حفظ ویژگی‌های شیراز تاکید کرد و گفت: شیراز در دنیا مثل و مانندی ندارد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در آیین گرامیداشت روز شیراز که با حضور مسئولان استان و شهروندان شیرازی در باغ جهان نمای شیراز برگزار شد، بر ضرورت حفظ ویژگی های شیراز، از جمله هوای پاک، قطب پزشکی، قطب الکترونیک و سایر مواردی که شیراز به آن معروف است تاکید کرد و گفت: همه باید برحفظ و نگهداری آنچه شیراز به آن شهرت دارد تلاش کنیم.

استاندار فارس، شیراز را سومین حرم اهل بیت علیه السلام در ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: شیراز محل رشد ادبا، علما و حکیمانی بوده که تاریخ پرعظمت این کلانشهر را با هنر، آزادگی و دانش اندوزی گره زده اند؛ شیراز شهر حافظ، ملاصدرا و قطب الدین است.

 ایمانیه با بیان اینکه شیراز در تمام دنیا مثل مانندی ندارد، گفت: شیراز مهد بزرگان شعر و فلسفه اسلامی است که این در جهان بی نظیر است؛ شیراز شهر شهدای عالیقدری مثل شهید آیت الله دستغیب، شهید دوران و شهید اسلامی نسب و... است، بنابراین باید قدر بدانیم و در راستای آبادی بیشتر آن تلاش کنیم.

وی به مهمان نوازی شیرازی‌ها اشاره کرد و گفت: مهمان نوازی شیرازی‌ها خود یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود و سبب ماندگاری ویژگی‌های تاریخی این شهر شده است که در بین تمام گردشگران زبان زد است.

استاندار فارس افزود: نام شیراز برای جهانیان نام شناخته شده‌ای است؛ شیراز زیبا همواره سکاندار ادب و هنر آمیخته با تاریخ و زیبایی های طبیعی و خدادادی در کنار سایر ویژگی‌های شهری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز