خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

کمیسیون ویژه رتبه بندی معلمان قزوین تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۶۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مرحله جدید رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی جهت تسهیل امور، اختیارات به استان‌ها سپرده شده است؛ همچنین برای بررسی موارد ویژه، کمیسیون تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در جلسه شورای معاونین اداره کل گفت: در میز پاسخگویی رتبه‌بندی اداره کل در 20 روز کاری به 700 نفر جواب داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه بر اجرای منشور عفاف و حجاب و حدود شرعی در مدارس، افزایش برنامه‌های فرهنگی در مدارس، بیان احکام دینی در مدارس و افزایش تعامل بین خانواده و مدرسه تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: نظارت بر مهدکودک‌ها و مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست مشترک مدیران مدارس و اولیا با مسئولان حوزه قضایی استان و برگزاری دوره ضمن خدمت عفاف و حجاب نیز ضرورت دارد؛ همچنین باید در گزینش و مصاحبه استخدامی از نیروهای متعهد و متخصص استفاده شود تا معلمانی شایسته وارد دستگاه تعلیم و تربیت شوند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: مراسم‌های هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و شأن و مقام و منزلت همکاران عزیز حفظ شود و با توجه به قرار داشتن در هفته معلم از همکاران دعوت می‌کنم در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز