خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت خبرداد؛

واحدهای تولیدی راکد در کشور احیا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۵۶

معاون وزیر صمت در سفر به شهرکرد گفت: ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، علی رسولیان اظهار داشت: احیای واحد های راکد در کل کشور با جدیت در دستور کار قرار دارد و در تمامی استان‌های کشور جشن احیای واحدهای تولیدی برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار وزارت صمت، طرح توازن سرمایه‌گذاری است که بر اساس آن در مناطق کمتر برخوردار کشور واحدهای تولیدی بزرگ ایجاد می‌شود.

رسولیان ارائه بسته تشویقی به واحدهای تولیدی، توسعه زیرساخت‌ها نظیر تامین برق و آب، رفع موانع تولید و انتقال پساب را از اقدامات دیگر عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطر نشان کرد: این سازمان در ایجاد ۹۳ پست برق در کشور مشارکت کرده است، که از این تعداد سه مورد در استان چهارمحال و بختیاری است و این آمادگی برای افزایش تعداد پست‌ها وجود دارد.

رسولیان با اشاره به افزایش تعرفه برق در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: در سال گذشته دولت پیشنهاد داد تا قیمت برق برای صنایع افزایش پیدا کند اما با پیگیری‌های انجام شده در راستای حمایت از بخش تولید مجلس با ۵۰ درصد مبلغ پیشنهادی افزایش قیمت برق موافقت کرد و مقرر شد تا از محل درآمد این بخش، ۵۰ درصد به خود شهرک‌های صنعتی بازگردد.

وی در پایان گفت: در سال جاری پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز