خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری:

هیأت اندیشه‌ورز جوانان و دانشجویان در قزوین تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۸۶

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان اهمیت نقش جوانان در تصمیم‌گیری‌های استان گفت: به جهت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان، هیأت اندیشه‌ورز جوانان و دانشجویان در قزوین تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد خورشیدی در دیدار با معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان از ایده‌ها و طرح‌های دانشجویان و جوانان، استقبال می‌کند، اظهار کرد: دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری براساس فرمایش مقام معظم رهبری فارغ از نگاه حزبی و جناحی به دنبال همبستگی، حمایت و تسهیل‌گری در جهت تحقق ایده‌های جوانان و دانشجویان است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین افزود: تقویت ارتباط بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی در لایه‌های گسترده نخبگان، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در دستور کار قرار دارد و تشکیل هیأت اندیشه‌ورز دانشجویان و جوانان در استان یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین وظایفی است که به دنبال اجرایی شدن آن و بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت دانشجویان هستیم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش علمی دانشگاه ابراز امیدواری کرد که با استفاده از نظر کارشناسان و اساتید حوزه‌های مختلف طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان و جوانان بررسی و اجرایی خواهد شد.

در پایان این دیدار، خورشیدی از مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید و با تعدادی از دانشجویان فعال در مرکز حمپا (حمایت مبتکرانه برای پیشرفت ایران) گفت‌وگو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز