خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر گرگان:

گرگان ۲۲ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی دارد/ افزایش حقوق بازنشستگان کمتر از سبد هزینه زندگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۷۵

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان گرگان گفت: گرگان ۲۲ هزار بازنشسته تامین اجتماعی دارد و متاسفانه در وضعیت مالی خوبی قرار ندارند که دولت اقدمات جدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام دهد.

به گزارش ایلنای گلستان،غلام رضا طالبا درجمع خبرنگاران اظهارکرد: پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی از مهم ترین موضوعات است که ما پیگیر هستیم و در سال گذشته تسهیلات قرض­ الحسنه از ۷ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بازنشستگان استان برای دریافت تسهیلات باید در سامانه نام نویسی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به تامین اجتماعی و بانک برای ارائه نامه کسر از حقوق نیست.متقاضیان به دفاتر کانون بازنشستگان شهرستان خود مراجعه کنند و ثبت نام اولیه را انجام دهند ودرمرحله اخر ثبت نام آن‌ها از طریق ارسال پیامک تایید می‌شود.

طالبا تصریح کرد: بازنشستگان در وضعیت معیشت خوبی قرار ندارند که برای رفع این مشکل باید همسان سازی حقوق به درستی اجرا شود.درسال جاری سقف تعهدات بیمه‌های تکمیلی افزایش پیدا می کند و پوشش‌های بیشتری را شامل خواهد شد.

وی افزود: شهرگرگان ۲۲ هزار بازنشسته تامین اجتماعی دارد و اکثرا کسانی که به ما مراجعه می کنند متقاضی دریافت وام هستند.بازنشستگان تامین اجتماعی در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارند و باید افزایش حقوق بازنشستگان باید بر مبنای تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شخصی بازنشسته می  شود نیاز به آرامش و آسایش حداقلی دارد ولی متاسفانه در کشور  بازنشستگی به این شکل نیست و فرد بازنشسته با مشکلات پی درپی مواجه می شود.دولت سیزدهم باید اقدماتی انجام دهد که فرد پس از بازنشستگی نباید درگیر مشکلات معیشتی و درمانی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز