خبرگزاری کار ایران

قتل مرد میانسال هرمزگانی توسط دوستش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۰۸

فرمانده انتظامی هرمزگان از قتل یک مرد میانسال و دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش ایلنا از پلیس هرمزگان، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: پس از رسیدن گزارش کلانتری ۱۱ بندرعباس درباره ناپدید شدن مردی ۴۴ ساله در ۱۶ فروردین امسال، کارآگاهان آگاهی به احتمال وقوع قتل مشکوک شدند و موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی فرد مظنون به هویت معلوم، اهل شهرستان بستک شناسایی و در بندرعباس دستگیر شد و پس از تحقیقات مقدماتی متهم، به قتل با انگیزه شخصی اعتراف کرد.

سردار جعفری توضیح داد: مقتول از دوستان نزدیک قاتل بود که با خودروی مقتول به استان کرمان مسافرت کرده و مشاجره آنان در سفر منجر به قتل شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به اعتراف قاتل، گروهی از کارآگاهان پلیس به محل وقوع قتل در شهرستان سیرجان کرمان اعزام شدند و با همکاری عوامل انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان و عوامل امداد و نجات آتش نشانی، جسد مقتول را پس از حدود ۱۸ ساعت جستجو، درون چاهی به عمق حدود ۲۰۰ متر واقع در ۱۰ کیلومتری «جاده سیرجان- بندرعباس» کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم به همراه آلات قتل کشف شده از منزلش به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز