خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان رخ داد؛

جوان 19 ساله خواهرش را با ساطور به قتل رساند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۰۵

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: فردی که خواهر ۱۲ساله خود را با ساطور به قتل رسانده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پلیس استان هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختری ۱۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس، تیمی از کارآگاهان شعبه قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شدند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان استان قرار گرفت.

وی ادامه داد : در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد فردی به هویت محمد الف ۱۹ ساله که برادر مقتوله بوده به دلیل خود زنی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بستری است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات اولیه، نامبرده که اقدام به خودکشی ناموفق کرده بود، به قتل خواهر کوچکتر خود اعتراف کرد.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با انگیزه خانوادگی و پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر با نقشه قبلی خواهر خود را به بیرون از منزل هدایت کرده و با استفاده از سلاح سرد از نوع ساطور به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی ادامه داد: قاتل جسدخواهرش را در پتو پیچانده و در بیابان اطراف رها کرده و پس از خودزنی، خانواده وی را پیدا و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز