خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۳ طرح درمانی در بیمارستان هاجر شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۱۷

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره برداری ۳ طرح درمانی در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد همزمان با هفته سلامت خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر خسروی در آیین افتتاحیه سه طرح درمانی اظهار داشت: آزمایشگاه جامع درمانی، بخش پریناتولوژی و واحد تست خواب برای نخستین بار بار در استان چهارمحال و بختیاری در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد به بهره برداری رسید.

وی افزود: ازاین پس آزمایش های میکروب شناسی، ژنتیک و pcr، هورمون شناسی، بیوشیمی خون، بیوشیمی و انگل شناسی، سرولوژی و انعقاد خون و هماتولوژی در این آزمایشگاه انجام می‌شود.

خسروی با اشاره به اینکه بخش پریناتولوژی یا پزشکی مادر و جنین هم در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت در این بیمارستان شروع به کار کرده است گفت: این بخش زیرمجموعه ای از حاملگی‌های پر خطر و همچنین مراقبت‌های جنین و مادر بوده و یکی از رشته‌های فوق تخصصی مرتبط رشته زنان و زایمان است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: آزمایشگاه مرکزی و مرجع درمانی استان با صرف بیش از ۵ میلیارد تومان برای ساخت عمرانی و ۱۲ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی برای تجهیزات بروز راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز