خبرگزاری کار ایران

از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور؛

زیرساخت‌های ۶ شهرک صنعتی استان قزوین تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۵۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تقویت زیرساخت‌های ۶ شهرک صنعتی استان با احداث پست های برق از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور در دست پیگیری و اجرا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر اظهار داشت: ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی کاسپین، آبیک، آراسنج، حیدریه، قزوین(کوهین) و خرمدشتدر نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها به شکل مشارکتی از محل اعتبارات استانی، وزارت نیرو و شرکت شهرک‌های صنعتی در حال تامین است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه کار احداث پست‌های برق در ۲ شهرک صنعتی شامل کاسپین و آراسنج به انجام رسیده است، افزود: اجرای این پروژه در سایر شهرک‌های صنعتی در مرحله جانمایی و عقد تفاهم نامه با پیمانکاران است.

صفاری با بیان اینکه برق از زیرساخت‌های اساسی و اولیه برای جذب سرمایه‌گذاران و رونق تولید به شمار می‌رود، اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های یاد شده بخش زیادی از انرژی مورد نیاز برای سرمایه گذاری‌های جدید در شهرک‌های صنعتی استان تامین خواهد شد.

وی با ذکر اینکه هرساله اعتبارات قابل توجهی برای تقویت زیرساخت در شهرک‌های صنعتی و همچنین آماده سازی اراضی به منظور جذب سرمایه گذاران بخش تولید در استان قزوین هزینه می‌شود، افزود: این اعتبارات هزینه‌های سرمایه گذاری در بخش تولید را کاهش می‌دهد و به تسهیل در فرایند سرمایه گذاری کمک می‌کند.

این مسئول یادآور شد: قزوین در جذب سرمایه گذاری‌های بخش صنعت در ردیف رتبه‌های برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز