خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری لرستان :

ایجاد ثروت برمبنای کار و تولید زمینه ساز توسعه پایدار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۴۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: ایجاد ثروت بر مبنای کار و تولید زمینه ساز رشد و توسعه پایدار کشور است.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی در همایش روز جهانی کارگر با بیان اینکه اگر در کشوری مبنای درآمدها غیر از کار و تولید و براساس واسطه گری و دلالی باشد به جز سم و هلاکت چیزی نخواهد داشت، اظهار داشت: کارگران باشرافت که برپایه ی فکر و بازوی خود حقوق دریافت می کنند در یک رقابت ناعادلانه با قشری که با واسطه گری به ثروت های بادآورده رسیده اند قرار دارند.

وی با اشاره یه بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع کارگران مبنی بر این که باید جلوی ثروت های بادآورده گرفته شود، اظهار کرد: تا زمانی که دلالان که بدون استفاده از فکرو بازویشان از فضای ملتهب و کذایی بازار سواستفاده کرده و روزانه میلیون ها تومان جمع می کنند در برابر کارگران شرافتمند حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

معاون استاندار ابراز کرد: مادامی که همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند جلوی این ثروت های بادآورده و دلالی ها گرفته نشود وضع به همین منوال خواهد بود.

وی افزود: قشر دلال ثروت بادآورده ی خود را بدون زحمت و بدون هیچ گونه مالیاتی به دست آورده که باید تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود.

معاون استاندار با تاکید بر این که فلسفه ی خلقت چیزی جز ابتلا و امتحان نیست، تصریح کرد: آنچه که مسلم است ما به این امیدواریم که جامعه ی کارگر و سایر اقشار حقوق بگیر در زندگی سایر افراد جامعه نقش آفرینی کرده و شرافت مندانه زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که دلالان برای معیشت مردم ایجاد می کنند، عنوان کرد: انسان باید اثرگذار بوده و نقش آفرین باشد و در غیر این صورت بودن و نبودنش حتی با هزاران میلیارد ثروت مهم نخواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به تلاقی هفته معلم و کار و کارگر، اظهار کرد: معلمان، اندیشه ورزان و کارگران سمبل زندگی شرافت مند هستند.

ابراهیمی همچنین به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور یک پیچ تاریخی است که آخرین پیچ مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: اگر به یاری خدا از این پیچ نیز مانند گذشته عبور کنیم جای خود را در پازل جهانی پیدا کرده و در بین کشورهای توسعه یافته نظام جهانی قرار خواهیم گرفت.

ابراهیمی با اشاره به این که در حال گذر از آخرین پله های رسیدن به سرمنزل اهداف نظام هستیم، عنوان کرد: امیدوارم همه با هم و در کنار هم چرخ صنعت و تولید استان را به گردش درآوریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ابراز امیدواری کرد سال پیشرو سالی باشد که با اعطای بسته های حمایتی و تسهیلات مناسب واحدهای تولیدی تقویت شده تا کارگران نیز از آن بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، همایش  روز جهانی کارگر با حضور معاونین سیاسی امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، مدیر کل تأمین اجتماعی استان، برخی از مقامات مسئول استان و جمعی از کارگران بخش های مختلف استان برگزار شد و از کارگران ، کارفرمایان حامی کارگر و زنان کارگر سرپرست خانوار ، کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار برتر استان لرستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز